Інклюзивне навчання

 2024-2025 навчальний рік

Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році читайте у листі  Міністерства освіти і науки України №6/679-24 від 03 вересня 2024 року

⧫ Пріоритетним напрямком роботи є безпека учасників освітнього процесу.

У 2024/2025 навчальному році організація освітнього процесу в комунальному закладі "Грушівський ліцей Грушівської сільської ради Дніпропетровської області", в якому здобувають освіту діти з особливими освітніми потребами, здійснюється з урахуванням продовження дії правового режиму воєнного стану, введеного указом Президента України від 24 лютого 2022 року No 64/2022 Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року No 2102-IX (із змінами), Постанови Кабінету Міністрів України від  23 липня 2024 року №841 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», рекомендацій Міністерства освіти і науки України від 05.06.2024 №1/9979-24 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2024/2025 навчального року».

Відповідно до рішення виконавчого комітету Грушівської сільської ради від 13 серпня 2024 року №48 «Про організацію освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти Грушівської сільської ради, що належать до комунальної форм власності на 2024/2025 навчальний рік» у комунальному закладі «Грушівський ліцей Грушівської сільської ради Дніпропетровської області» в 2024-2025 навчальному році освітній процес організовано за дистанційною формою навчання, що передбачає синхронну та асинхронну взаємодію вчителя та учнів під час занять.

⇨ Для батьків

Організація інклюзивного навчання в комунальному закладі "Грушівський ліцей Грушівської сільської ради Дніпропетровської області" здійснюється відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» та Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. No 957 (із змінами), з урахуванням категорії особливих освітніх потреб та рівнів підтримки, рекомендованих інклюзивно-ресурсними центрами.

Під час комплектування інклюзивних класів  враховувано індивідуальні потреби учнів з особливими освітніми потребами (ООП) з метою досягнення цілей навчання, визначених в індивідуальній програмі розвитку дітей.

Реалізація інклюзивного навчання у КЗ "Грушівський ліцей" забезпечується командами психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Батьки є активними учасниками команд психолого-педагогічного супроводу( КППС).

Склад  КППС: директор, заступники директора, класні керівники, учителі, асистенти вчителів, практичний психолог, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, інші педагогічні працівники.

У 2024/2025 навчальному році в КЗ "Грушівський ліцей" створено 8 команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

⇨ Для вчителів

Про особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання читайте у методичних рекомендаціях



2023-2024 навчальний рік

⧫  Про навчання дітей з ООП: адаптація та модифікація навчальних програм читайте на сайті Веб-ресурс НУШ

 Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році читайте у листі  Міністерства освіти і науки України №1/13094 від 31.08.2023

⧫ Документи асистента вчителя щодо роботи з учнями з особливими освітніми потребами.


2022 рік

⧫ Щодо роботи асистента вчителя в умовах дистанційного навчання під час воєнного стану та недопущення порушення трудових прав педагогічних працівників, які виконують функції асистента вчителя читайте у  листах Міністерстава освіти і науки України:

⇨ №1/10258-22 від 06.09.2022  "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році";

  № 1/11471-22  від 29.09.2022 " Про роботу асистентів учителів".